Administratief Boekhoudkundig Onthaalbediende

Aalst

Ce poste vous attend !

Als administratief boekhoudkundig onthaalbediende ben je in eerste instantie verantwoordelijk voor de administratieve ondersteuning van onze accountancyteams in Aalst en ben je het interne en externe aanspreekpunt voor administratieve vragen.

Je staat de collega’s bij in het behalen van deadlines, een duidelijke en open communicatie met de collega’s voor wie je opdrachten uitvoert is hierbij cruciaal. Officiële documenten, bundels en formulieren worden steeds tijdig ingediend door jou bij diverse instanties na controle op volledigheid. Verder vul je klantenfiches aan, leg je de jaarrekeningen neer bij de NBB, doe je aangiftes en verwerk je verkregen informatie tot btw-listings en doe je de indiening ervan. Je waakt samen met het accountancyteam over de deadlines. 

Naast het luik administratieve ondersteuning ben je minimum twee dagen per week ook verantwoordelijk voor een warm en professioneel onthaal in ons kantoor te Aalst. Dit houdt het persoonlijk onthaal in van onze klanten, je staat hen vriendelijk te woord en begeleidt hen naar een vergaderzaal. Daarnaast verzorg je de vergaderzaaltjes, bestel je kantoorbenodigdheden en verdeel je de binnenkomende post.

Juste pour vérifier

  • Heb je een diploma in accountancy of heb je ervaring in hulpboekhouding?
  • Misschien heb je ook al ervaring opgebouwd aan het onthaal?
  • Heb je sterke administratieve vaardigheden (nauwkeurig!) en weet je correct om te gaan met werkprocedures en deadlines?
  • Hanteer je een professionele, vlotte, vriendelijke communicatie en heb je een professioneel voorkomen?
  • Heb je een perfecte kennis van het Nederlands en een goede kennis Frans (m.a.w. kan je een Franstalige klant ontvangen en te woord staan)

Plus qu’un bon salaire

Je komt terecht in een aangename werkomgeving die sterk inzet op digitalisatie & innovatie, een inspirerende teamcultuur en kennisdeling. Vandelanotte behoort tot de top 10 accountancy- en auditkantoren in België dat daarnaast sterk inzet op een ruime professionele dienstverlening. Een goed georganiseerd onthaal is daarbij onontbeerlijk. Je kan actief jouw steentje bijdragen aan een groeiend verhaal. En dat kan tellen als familiale onderneming! Zo vindt onze CEO Nikolas Vandelanotte het belangrijk om een persoonlijk contact te hebben met alle collega's in de verschillende kantoren.

Daarnaast krijg je bij Vandelanotte niet alleen een mooi, uitgebreid loonpakket (bruto maandwedde, onkostenvergoeding, maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, invaliditeitsverzekering, opleidingsbudget, gsm-abonnement, optie tot bedrijfswagen en tankkaart bij loonruil, etc.) maar ook de mogelijkheid om jouw werksituatie optimaal af te stemmen op jouw privésituatie. Dankzij onze 40-urenweek geniet je van 12 ADV-dagen, wat op 32 verlofdagen komt. En heb je hiermee niet genoeg? Dan kan je nog extra vakantiedagen kopen via het cafetariaplan.

En niet te vergeten... In deze functie als administratief boekhoudkundig onthaalbediende word je omringd door enthousiaste collega's die van elke werkdag een geluksdag maken!